نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4676
-
الف
+

خاطره «ژاله علو» از «خسرو شکیبایی» و «حسین پناهی»

«ژاله علو» هنرپیشه کهنه کار ایرانی از سریال های ماندگار «روزی روزگاری« و «تفنگ سر پر» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، « ژاله علو» گوینده و بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درباره نقش ماندگار «خاله لیلا» در سریال «روزی روزگاری» گفت.

ژاله علو

وی طی یک مصاحبه گفته است:  نقشی که به من در این سریال پیشنهاد شد فوق العاده بود.

بانو «علو »در ادامه تصریح کرد: «تفنگ سرپر» هم با اینکه اغلب بازیگرهای «روزی روزگاری» حضور داشتند اما «روزی روزگاری» نشد. نمی‌گویم کار بدی شد چون در سبک خاص خود را داشت.

ژاله علو

این هنرمند پیشکسوت در مورد همکاری با زنده یاد «خسرو شکیبایی» و «حسین پناهی» در سریال «روزی روزگاری» گفت: من از «خسرو شکیبایی» و کار کردن باایشان خیلی راضی بودم چون یک شخصیت به خصوصی داشت و واقعا حیف شد که ما دیگر ایشان را نداریم. «حسین پناهی» هم یکپارچه لطافت و سادگی و عشق به کار داشت. آقای پناهی خیلی خوب بودند، یادشان بخیر.

ژاله علو

راوی و مدیر دوبلاژ سریال پرطرفدار «سال های دور از خانه» درباره سختی‌های دوبله در این کار، اذعان کرد: سریال «اوشین» نود قسمت بود که به من دادند و ظرف دو سال و نیم  روی آن کار کردم. بدون استثنا تمام گویندگانی که ما داشتیم در این پروژه همکاری کردند و کار بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود : واقعا خیلی دوران سختی برای من بود به دلیل اینکه باید ترجمه‌ها و دیالوگ‌ها را تعدیل می‌کردم . حتی شعر اوشین هم باید تغییر‌ میدادم چون باید طبق ادبیات کشور خودمان آن ها را دوبله می‌کردیم.

بانو ژاله علو در پایان بیان کرد: من خیلی بزرگ نیستم ولی یکسری چیزها را طی زمان آموختم. به نظرم اگر شما خیر همه را بخواهید خودتان هم درخیر خواهید بود و اگر سلامتی همه را بخواهید خودتان هم در سلامت‌اید.

«ژاله علو» یکی از بازیگران و گویندگان کهنه کار تلویزیون و سینمای ایران می باشد که سابقه فعالیت او در سینما به بیش از ۷۰ سال می‌رسد.

بانو علو زاده یک حمل(اردیبهشت) 1306 در تهران بوده که در سال 1389 به عنوان هنرمند برگزیده هشتمین همایش چهره‌های ماندگار کشور نیز از او تقدیر به عمل آمد.

وی در آثاری چون «امیرکبیر»،«وزیر مختار» ،«باغ گیلاس» ،«آوای فاخته» ،«مسافر ری»، «مشق عشق» ،«روز رفتن»، ، «ساعت شنی» ، «شیخ بهایی»و آخرین حضورش در تلویزیون به سریال «مختار نامه» اثر «داوود میرباقری» مربوط بوده که در سال 1389تولید شده است. 

ژاله علو

«زمان از دست رفته» ،«پرواز را به خاطر بسپار»، «جنگ نفت‌کش‌ها» ، «آدم‌برفی» ، «روز واقعه » ، «طالع سعد» ، «مسافر ری» ، «مهمان مامان» ، «کارناوال مرگ» و «ملک سلیمان» از جمله فلم هایی  است که این بانوی بازیگر در آن حضور داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«ژاله علو» از «روزی روزگاری» تا «شیخ بهایی» + بیوگرافی ، ویدئو و تصاویر

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر